Coway Malaysia Menjadi Hub Asia Tenggara Untuk Pasaran Produk Coway

Coway Malaysia Menjadi Hub Asia Tenggara Untuk Pasaran Produk Coway

Yongpyong, Korea: Woongjin Coway (M) Sdn Bhd nampaknya sudah bersedia untuk menjadi hab Asia Tenggara untuk Woongjin Coway Co Ltd selepas mengesan syarikat induknya dengan prestasi yang kukuh dalam jangka pendek hampir hanya empat tahun.

Ditanya apa hab melibatkan, Pengarah Urusan James Park Jae Young berkata ia termasuk sebuah kilang untuk mengeluarkan atau memasang pelbagai kumpulan pembersih air, pembersih udara dan produk bidet untuk membantu mengurangkan kos pengangkutan.


Call/Whatsapp/Sms Segera 0179425846

Kami mungkin menubuhkan
sebuah pusat penyelidikan
dan pembangunan kecil di
Kuala Lumpur
- PARK JAE YOUNG
-Coway MD

"Kita juga boleh menubuhkan satu penyelidikan kecil dan pembangunan pusat di Kuala Lumpur (R & D). Walau bagaimanapun, kita perlu melihat pertumbuhan pasaran pertama, "katanya.
Pada masa ini, produk yang dimaksudkan untuk pasaran Malaysia disesuaikan dan "setempat" selepas ujian yang menyeluruh di R Woongjin Coway & D pusat di Seoul National University.
Setelah operasi Malaysia telah mencapai sasaran kuantiti dan berkembang ke negara-negara lain di rantau ini, yang pusat R & D di Malaysia mungkin menjadi , Park berkata, sambil menambah bahawa ini boleh mengambil masa tiga hingga empat tahun.
Dengan jualan bulanan purata 2,000 unit, unit di Malaysia adalah cemerlang cawangan di luar negara kumpulan itu dengan pendapatan mencecah RM40 juta tahun lepas berbanding RM23mil pada tahun 2008.
Park berkata Coway Malaysia, yang kini mempunyai 21,000 pelanggan sewa, bertujuan untuk mengembangkan asas pelanggan kepada 100,000 menjelang akhir tahun 2011.

Kredit: The Star

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...